16.09.2015

Олександр Гайдай зіткнувся з безліччю різних проблем і неприємностей, а француз Ком Ледогар двічі поспіль піднявся на другу сходинку подіуму!  Вже під час вільних тренувань в п’ятницю було помітно, що заїзди складаються для пілотів Tsunami RT по-різному. Ледогар боровся з Ріккардо Агостіні (лідером Porsche Carrera Cup Italia) за найкращі часи. Гайдай ж намагався підібрати оптимальні настройки та стиль пілотування, у першій сесії вільних заїздів показав п’ятий час. Але, в цілому, Олександр помітно поступався своєму колезі по команді, відставання на колі становило від 1,2 до 1,8 секунди.

 

В кваліфікації ситуація практично не змінилася. Ком Ледогар успішно подолав першу серію заїздів (четвертий час), а у фінальній сесії, де виступають вісім кращих пілотів, став другим. Що стосується Олександра Гайдая, українець хоч і трохи покращив свій час на колі (приблизно на 0,8 с), але в Топ-8 так і не потрапив – таким чином, в суботній гонці йому належало стартувати з 13-й позиції.

 

Перша гонка пройшла досить спокійно, без серйозних змін в турнірному становищі — наприклад, група лідерів фінішувала в тому ж порядку, в якому і стартувала. У підсумку, Ком Ледогар, як і в кваліфікації, зайняв друге місце, поступившись тільки лідерові серії Ріккардо Агостіні. Для Олександра Гайдая перегони склалися приблизно таким ж чином, як і кваліфікація – українець на старті спромігся випередити одного з своїх суперників, але потім «застряг» за Альберто де Амічисом і фінішував дванадцятим.

 

20150914vallelunga01

 

Ком Ледогар: «Між першою і другою кваліфікаціями нам вдалося помітно покращити настройки машини, але все одно попереду ще дуже багато роботи. Я не дуже задоволений своїм часом у кваліфікації, бо друге місце на старті розташоване в незручному місці – мені довелося докласти максимум зусиль, щоб якомога успішніше стартувати. Але в гонці Ріккардо Агостіні все одно виявився швидшим за мене».

 

Олександр Гайдай: «Мені з самого початку було відомо, що в Валлелунзі буде найважче – мені тут дійсно важко їхати. Ми тренуємося, проводимо тести, прогресуємо – але саме на цій трасі мої результати практично не змінюються. Таке враження, що всі мої навички пілотування в Валлелунзі не працюють – здається, треба щось міняти в своїй голові, коли приїжджаєш сюди.

 

Нам вдалося непогано підготувати машину до кваліфікації, але не вдалося проїхати по-справжньому швидкого і чистого кола – двічі поспіль мені заважав більш повільний пілот, якого не вдавалося відразу випередити. Перша гонка для мене теж склалася невдало – ніяк не вдавалося їхати по-справжньому швидко… У підсумку, вперше цього року я не зміг в гонці поборотися за очки – так і фінішував дванадцятим».

 

Друга гонка пройшла за зовсім іншим сценарієм, ніж перша – пригод, аварій і зіткнень в ній вистачило б на половину сезону. Все почалося з того, що в момент старту раптово заглух Енріко Фульдженці (знаходився на третій стартовій позиції) – Ком Ледогар, який стояв за ним, змушений був вирулити мало не поперек траси, щоб уникнути зіткнення, і втратив на цьому мінімум секунду-півтори. Але француз все-таки зміг утриматися в п’ятірці кращих і включився в погоню за лідерами.

 

Відмінно стартував Олександр Гайдай, який на першому ж колі відіграв відразу три-чотири позиції – вже за кілька хвилин українець міцно розташувався в Топ-8, випередив Джанлуку Джіраудо і продовжував поступово покращувати своє положення в гонці. В той же час Ком Ледогар піднявся на друге місце і майже відразу після цього ледь не вибув з гонки – Ріккардо Агостіні дуже необережно атакував в повороті і врізався в заднє колесо Porsche 991 GT3 Cup пілота Tsunami RT. На щастя, француз утримав свою машину на трасі (хоч і знову втратив кілька цінних секунд) і щасливо фінішував другим.

 

На жаль, для Гайдая гонка завершилася черговою прикрою невдачею. Українець пробився на п’яте місце, боровся з фіном Аку Пелліненом за четверту позицію й успішно відбивав всі атаки Джанлуки Джірауді. Але за три кола до фінішу на його Porsche несподівано відмовили гальма – виліт з траси, на щастя, без серйозних наслідків для пілота і машини (автомобіль застряг в гравійній пастці).

 

Фінальну крапку в цій шаленій гонці поставив Альберто де Амічис, який у боротьбі за п’яте-сьоме місця на останньому колі, в передостанньому повороті примудрився вибити з траси обох своїх суперників, Алекса де Джакомі і Да Шен Чжана – і сам залишився на узбіччі …

 

Ком Ледогар: «На щастя, я в момент старту помітив, що у Фульдженці заглух двигун – тому відразу зрозумів, що робити в такій ситуації. Звичайно, старт вийшов досить-таки невдалим, але незабаром мені вдалося швидко набрати швидкість, здійснити декілька обгонів і втриматися в групі лідерів.

 

Якщо говорити про нашу боротьбу з Агостіні, то це було просто смішно – щоб стати чемпіоном, треба не тільки швидко їхати, але і вмикати голову. Я намагався уникнути зіткнення, але він двічі врізався в мене – після чого нарешті зійшов. Після цих подій у мене вже не було шансів наздогнати лідера Маттіа Друді, але я постарався досягти найкращого результату в подібних умовах. У підсумку, в ці вихідні ми отримали не тільки хороший досвід, але й ще два кубки за фініш на подіумі».

 

 

20150914vallelunga03

 

 

Олександр Гайдай: «Сьогодні мені нема чого було втрачати, так як 12-та стартова позиція знаходилася дуже далеко від залікової зони – тому я міг зі самого старту атакувати в повну силу. Це був відмінний старт, за яким було краще перше коло в моєму житті – я випередив кілька суперників і швидко пробився на п’яте місце. При цьому мені довелося одночасно вирішувати відразу дві задачі – атакувати Пеллінена і відбиватися від Джірауді.

 

За три кола до фінішу в одному з поворотів я почув якийсь металевий звук в задній частині своєї машини, удар по кузову. А в кінці прямої виявив, що гальма більше не працюють – і вилетів з траси. Довелося пустити машину в розворот, щоб швидко скинути швидкість і не долетіти до відбійника. Але, незважаючи ні на що, це була моя найкраща гонка в Валлелунзі за всю кар’єру!»

 

Після п’яти етапів Ком Ледогар посідає друге місце в загальному заліку Porsche Carrera Cup Italia (на його рахунку 121 очко), а Олександр Гайдай – дев’яте (46 очок). У командному заліку українська команда Tsunami RT йде другою (103 очки), поступаючись тільки Antonelli Motorsport — Centro Porsche Padova.




Анонси
08.08.2017
07.11.2015
04.09.2015
20.08.2015
Календарь
  • Май 2019
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    « Авг    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  •  
    Возможность установить информер на сайт
    1620330.ru