28.09.2015

У п’ятницю під час вільних тренувань учасники отримали можливість поїздити на трасі в різних умовах – як по сухому, так і під дощем. Але було помітно, що на сухій трасі найшвидшими виявилися троє — француз Ком Ледогар й італійці Стефано Коломбо з Маттіа Друді. На відміну від попередніх етапів, лідер Porsche Carrera Cup Italia Ріккардо Агостіні в Мізано особливої ​​швидкістю похвалитися не міг – і в подальшому, під час кваліфікації та обох гонок, ця ситуація залишилася незмінною.

 

У першій, 25-хвилинної кваліфікаційній сесії Ком Ледогар став четвертим, з мінімальним відставанням від Маттіа Друді, Енріко Фульдженці і Стефано Коломбо – за підсумками заїздів всі четверо вклалися в 0,145 секунди. Олександр Гайдай ж змушений був задовільнитися дванадцятим місцем – навіть незважаючи на те, що майже на секунду поліпшив особистий рекорд траси (1.38,880 проти минулорічних 1.39,683). У фінальній частині кваліфікації (для Топ-8) Ледогар став найшвидшим, що принесло йому поул і два призових очка!

 

20150928misano01

 

 

Перша гонка, яка відбулася в суботу в другій половині дня, перетворилася на серйозне випробування для обох пілотів Tsunami RT. Олександр Гайдай успішно стартував, відразу пробився на дев’яте місце, потім відіграв ще одну позицію – але на десятому колі його розвернуло і відкинуло за межі Топ-10. Українець продовжив боротьбу і зумів піднятися з 15-го на 12-е місце, але шансів на фініш в очковій зоні вже не було.

 

Олександр Гайдай: «Стартував я вдало, після чого поступово дійшов до восьмого місця і почав боротьбу за шосту позицію з Алессандро Боначіні і Да Шен Чжаном. Але потім в одному з поворотів машина несподівано посковзнулася, мене розвернуло – чому так сталося, я точно не знаю. Думаю, що задня покришка через перегрів втратила зчеплення з трасою – все-таки на 90% це була моя помилка».

 

Для Кома Ледогара гонка теж стала непростим випробуванням – француз хоч і стартував зі поула, але його постійно атакували Стефано Коломбо з Маттіа Друді. І в якийсь момент Ком змушений був пропустити своїх більш швидких суперників. Жорстка боротьба в цій групі лідерів тривала до самого фінішу – перемогу святкував Коломбо, а Ледогар зумів випередити Друді і пробився на друге місце (додатково француз отримав призове очко за краще коло в гонці).

 

Ком Ледогар: «Ми в цій гонці встановили понижений тиск в шинах — на перших колах було дуже важко боротися, але потім вдалося набрати високу швидкість. Так що я гонкою задоволений – була відмінна боротьба з Маттіа Друді, мені вдалося його переграти на трасі. Результат відмінний – ми з командою знову фінішували на подіумі. Зараз продовжуємо працювати над настройками машини».

 

 

20150928misano03

 

Недільна гонка за рівнем напруженості боротьби ні в чому не поступалася суботній – особливо з урахуванням того факту, що шість кращих пілотів за підсумками попереднього заїзду стартують у зворотному порядку. Таким чином, Ком Ледогар мав стартувати з п’ятої позиції – поруч з ним на третій стартової лінії стояв Стефано Коломбо, а попереду на другій лінії вишикувалися Маттіа Друді з Ріккардо Агостіні. Все це обіцяло грандіозну битву з перших же метрів гонки! Олександр Гайдай, як і в суботу, отримав дванадцяту позицію.

 

Це була одна з найкращих гонок Кома Ледогара в сезоні. Француз акуратно стартував, поступово нарощував темп, у дуже жорсткій боротьбі переграв Ріккардо Агостіні з Маттіа Друді і вирвався в лідери! Після цього Ледогар майже дві третини дистанції успішно відбивав всі атаки суперників (Друді і Коломбо), завдяки чому здобув свою другу перемогу на етапах Porsche Carrera Cup Italia!

 

Ком Ледогар: «Це була дійсно божевільна гонка! Я дуже радий, що здобув перемогу – рівень моїх суперників був дійсно високим, боротися з ними було дуже непросто і цікаво. Який момент в гонці був найбільш напруженим? Можу відповісти на це питання – як раз з тієї миті, коли згасли стартові вогні, і до появи картатого фінішного прапора! Море емоцій, дуже інтенсивна і напружена гонка».

 

Здається, всі неприємності, призначені команді Tsunami RT в Мізано, дісталися Олександру Гайдаю. Українець знову успішно стартував і відразу відіграв три позиції, але через кілька кіл сталося зіткнення з Енріко Фульдженці, спровоковане італійцем (який цього року вже встиг заробити репутацію небезпечного грубіяна на трасі). Обох розвернуло в повороті, а незабаром на Porsche 991 GT3 Cup Олександра лопнула ліва задня шина… Вимушений заїзд у бокси, заміна колеса – і через кілька хвилин вибухнула права задня покришка!

 

Олександр Гайдай: «Почалося все добре — я на старті відіграв два місця, потім випередив Джанлуку Джірауді. Але через кілька кіл мене наздогнав Енріко Фульдженці, розгорнулася дуже жорстка боротьба – в одному з поворотів він почав виштовхувати мене з траси, я не захотів поступатися. Нас обох розвернуло, в мене незабаром лопнула ліва задня покришка. Довелося заїхати в бокси на заміну колеса, але через два кола в тому ж повороті у мене вибухнула права задня шина! Важка гонка вийшла… Але я дуже радий за Кома Ледогара, який провів абсолютно фантастичний уїк-енд і продовжує боротьбу за титул!»

 

У загальному заліку Porsche Carrera Cup Italia Ком Ледогар досі йде другим, але француз різко скоротив своє відставання від лідера Ріккардо Агостіні (154 очки проти 165 в італійця) – тобто Ком за дві гонки в Мізано зумів відіграти у Ріккардо відразу 17 очок! У командному заліку битва носить ще більш запеклий характер –Tsunami RT зараз посідає друге місце і відстає від Antonelli Motorsport — Centro Porsche Padova лише на шість очок (133 очки проти 139)! Таким чином, все має вирішитися на фінальному раунді, який відбудеться 16-18 жовтня в Мюджелло на Autodromo Internazionale del Mugello.




Анонси
08.08.2017
07.11.2015
04.09.2015
20.08.2015
Календарь
  • Май 2019
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    « Авг    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  •  
    вышки туры строительные в аренду в спб
    обзоры отелей, фото и советы туристов о Сардинии
    ciaosardinia.ru