06.07.2015

Моєму товаришу однозначно було весело у п’ятницю, коли молодий пілот Ford зміг протистояти армаді суперників з Volkswagen. Естонець Отт Тянак задав класний темп і зміг вийти на першу позицію в абсолютному заліку. Талановита молодь вже другу гонку поспіль розраджує нудьгу вболівальникам світового ралі – то Хейден Паддон, то тепер у Польщі естонський талант Отт Тянак… Молоді наступають на п’яти знаній гвардії.

У п’ятницю Тянак був досить впевненим і зазначив, що його успіх – це те, на що давно очікували у команді. «Все добре складалося у першу секцію, а перед стартом цієї гонки я був налаштований нагадати найшвидшим хлопцям світу, що наша команда готова трішки додати їм переживань. І що у другій частині сезону нехай чекають на нас — ми прийдемо по їхні подіуми», — відверто зізнався Отт Тянак, пілот M-Sport.

poland_gorban_02

Зрештою, навіть беручи до уваги той факт, що Отт Тянак далі припустився помилки з вибором гуми, мав проблеми з гальмівною системою і таки втратив своє лідерство того ж дня («А чого ви чекали? Ні гальм, ні покришок .. . Не дуже найс»), а решту гонки витратив на те, аби дістатися бронзового подіуму, — він був без жодного сумніву головним красавчиком гонки. По-перше, тому, що йшов дуже напружено й яскраво, а по-друге, тому, що довів (або тільки намагається довести), що Ford таки побудував машину, здатну сперечатися з тим непереможним Polo. Може, ще не перемагати, але вже – в’їдливо дзижчати над самим вухом. Спитайте про це у Латвали, який не тільки не зміг дістати естонця у його бронзових амбіціях, а ще й під пресингом почав припускатися помилок, які тої бронзи йому й вартували.

А от з Ож’є довелося змагатися Андреасу Міккельсену. Спочатку колега чемпіона світу був, як ввижалося, обережним, тримався шанобливої відстані… Але далі він почав тиснути на Ож’є, і тиснути без жодних реверансів. У суботу він скоротив відрив до 5,5 секунд і навіть за умови, що у неділю у Ож’є було лише дві спецділянки і більш вдала стартова позиція, такий розрив не давав жодних підстав для спокійного фінішу на доїзд. Його й не було – протягом двох коротеньких спецділянок кожен з претендентів мчав до перемоги щосили. Про це свідчать результати останнього супер-спешиалу, де Ож’є виграв у Тянака лише долю секунди, і це не було легенькою прогулянкою липневим вечором під овації вболівальників.

Не вийшло легкого фінального акорду і у його суперників. Так, Т’єррі Ньовілль перекинувся на перших же кілометрах недільної секції, але, як сказав сам пілот, йому просто неймовірно пощастило, коли машина дотягла його до фінішу, заробивши шосте місце. Що ж стосується нашого, «рідного» класу WRC2, то тут до переможного акорду довів гонку Есапекка Лаппі на Škoda Fabia R5. Другий рядок завоював Понтус Тідеманд на аналогічній машині, а третім став Карл Крууда. Škoda Fabia R5 виявилася прекрасним автомобілем для цих трас, а пілоти лишень підтвердили її реноме. Шкода, що протистояння з Насером Аль-Атією у Škoda не вийшло – аварія катарця вартувала йому всієї гонки. І навіть більше того: у класифікації протягом сезону він поступився лідерською позицією і пропустив уперед Ярі Кетому. Тепер Кетома йде першим, друге місце посідає Аль-Атія, Аль-Куварі – третій, а Протасов – четвертий.

Абсолютно неочікувана і прикра ситуація сталася з екіпажем Горбаня і Корсі, якого затримала поліція для розслідування інциденту на гоночній трасі. Попри той факт, що подальші звинувачення з пілота було знято, гонку ця історія українцям зіпсувала остаточно. Детальніше про неї розказує сам штурман.




Анонси
08.08.2017
07.11.2015
04.09.2015
20.08.2015
Календарь
  • Апрель 2019
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    « Авг    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  •