11.07.2015

Що можна сказати про найближчий до України етап Чемпіонату світу з авторалі? Дуже цікаві доріжки, якими не можливо їхати повільно. Окрім українського судейського десанту та звісно вболівальників, не оминули польські терени і спортсмени з берегів Дніпра.

 

Лише екіпаж Валерія Горбаня та Володимира Корсі наважився на старт сьомого етапу світової першості. Другий екіпаж на MINI, Сергія Угера та Сергія Ларенса, з прапорцями Ізраілю та Естонії, лише арендували техніку в української команди, та за щасливих обставин могли принести залікові бали команді Eurolamp WRT.

 

poland_gorban_01

Початок Rally Poland було дано на паралельній спец ділянці Міколайки Арена, ще минулого року було видно, що організатори продають квитки туди повним ходом, але без перешкод дивитись усю спец ділянку можна лише з трибун, на яких місця обмежено, або з кучугури грунту, на яку можна пройти і безкоштовно. Ті, хто пішов до внутрішнього радіусу арени, задовольнялися лише обмеженим обзором на змагання та пилюкою, якої було достатньо, щоб відчути, що ти на ралі.

 

Нічого не змінилось і цього року. Гонка розпочалась з арени, і так кожен день, сервіс екіпажів закінчувався близько дев’ятої — десятої, тож було дуже незручно, особливо тим, хто проживав не в Міколайках.

 

Край озер дуже приваблює, природа на півночі Польщі дуже красива, порядок видно усюди, від вуличок до приватних  садиб, Польща дуже змінилась за останні роки і зробила це на краще.

 

Щодо гонки, то той самий порядок, зіграв з українським екіпажем не дуже добру справу, трошки контужений (у лапках), глядач, який начебто собі надумав, що його поранено від маленького дотику з автівкою українців, викликав швидку, від того автоматично пішов виклик до поліції. Ті, не дуже розбираючись, де відбувся інцидент, під час змагання чи просто на дорозі, вирішили забрати документи в пілота. На цьому гонка для українців закінчилась. Проти поліції не підеш, а організатори не дуже й намагались вирішити це питання швидко.

 

В абсолютному заліку знову бал правили танки з Вольсбурга під керівництвом Ож’є, розбавив синьо-білу армаду Отт Тянак, який усі три дні гонки впевнено змагався з Ярі-Матті, який на останній спец ділянці таки не витримав та скис, трохи пошкодивши авто та пропустивши вперед ще й Педдона. Чорна смуга для фіна триває, можливо останнє випробування для нього залишилось на фінських доріжках.

 

В заліку підтримки не було рівних шкодівцям, Есапекка Лаппі таки здобув першу перемогу світовими доріжками для нової Фабії R5, Понтус Тідеманд склав компанію на подіумі партнеру, замкнув трійку кращих Карл Крууда, який, сподіваємось, здолав дитячі болячки Сітроена DS3 R5.

 

Fotor_143630907734660

Взагалі відчуття великого свята, яке прийшло до Польщі, не покидало ні на хвилину, місцевий улюбленець Кубіца скрізь, він тут навіть не герой, він ідол, ікона.

 

Щодо поганого — то не дуже тішить розташування сервіс-парку, точніше, покриття, по якому усі ходять, щебінь та пилюка не додають плюсів організаторам. Про безпеку в ралі – це зовсім без слів, натягуються червоні стрічки для того, щоб за ними сидіти, і маршали майже не заперечують, через це і було скасовано одну зі спецділянок у суботу. Дуже хочеться сподіватись, що FIA зробить висновок з цього і вдасться до певних дії, і не тільки через те, що  через одного дядька, який стояв саме в червоній зоні, було зіпсовано гонку єдиному українському екіпажу, а й через те, що у Польщі рано чи пізно, може статись велика біда з жертвами.

 

Сподіваємось на краще, і на те, що гонку таки не виключать з календаря світового ралі, як це трапилось з ралі Акрополіс, а ще раніше – з Ралі Португалії.




Анонси
08.08.2017
07.11.2015
04.09.2015
20.08.2015
Календарь
  • Апрель 2019
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    « Авг    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  •  
    украшения праздника купить в москве недорого
    шарики77.рф
    хронометраж Профессиональный электронный хронометраж для любительских
    osti-timing.ru
    Трап в душ под плитку
    gidrostyle.com